How College Students Choose Firms within Marketing-focused Case Studies

Authors

  • Judit Varsányi Harsányi János Főiskola

Abstract

A Harsányi János Főiskola másodéves hallgatói 2007. tavaszi és őszi félévében többféle vállalatirányítási esetjátékot oldottak meg 3-4 fős kiscsoportos teammunkában. Az esetjátékok kiemelték a marketingorientáció szerepét a vállalatvezetés sikerében. A hallgatóknak rövid eligazítás után önállóan kellett céget és tevékenységi kört választania, majd kidolgozni a munkatáblákban előre megfogalmazott kérdéseket.
A kreatív feladatok és a csapatmunkákkal szerezhető pontszámok érdekes, tartalmas megoldásokra motiválták a résztvevőket. A cikk a két félév tapasztalatait olyan felmérés keretében kívánja bemutatni, amelynek tárgya a cég és tevékenységi kör megválasztásának irányultsága, változatossága és hatása az esetjáték kidolgozására, illetve hogy mindez hogyan hasznosítható marketing-irányú interdiszciplináris esetjátékaink továbbfejlesztésében.

Downloads

Published

2019-10-01

How to Cite

Varsányi, J. (2019) “How College Students Choose Firms within Marketing-focused Case Studies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(5-6), pp. 95–103. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/497 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Marketing and management education

Most read articles by the same author(s)