Telecommuting as a New Model

Authors

  • Tamás Forgács Magyar Távmunka Szövetség ; Deloitte Magyarország vállalati kockázatkezelési üzletágának menedzsere ; PTE KTK Gazdálkodástudományi Doktoriskola

Abstract

Az európai távmunka a látványos fellendülés időszakát éli. A távmunkavégzés iránti igények növekedését hozza magával a távközlési technológiák gyors fejlődése, az európai telekommunikációs piacok liberalizálása, ennek okozataként a távközlés egyre olcsóbbá válása, az IT szektor térhódítása, a számítógépek, a felhasználóbarát alkalmazások, az internet egyre nagyobb arányú otthoni használata, valamint a hálózati kultúrát már az iskolában megismerő új nemzedék megjelenése a munkaerőpiacon. A kínálati oldalon a gyorsan változó gazdasági környezet, a rugalmasan alkalmazható szakértelem és a költségtakarékosság szempontjai ösztönzik a cégvezetőket az új munkamódszerek bevezetésére. Jelen tanulmány a távmunka kialakulására ható tényezőket tekinti át, majd néhány kiemelt szempont szerint rendszerezi a távmunkával kapcsolatos szakirodalmi ismereteket.

Downloads

Published

2019-10-13

How to Cite

Forgács, T. (2019) “Telecommuting as a New Model”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(5-6), pp. 29–41. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/490 (Accessed: 3 December 2024).

Issue

Section

Human resource management