The value of marketing

Authors

  • Gergely Bódis Dunabank Rt.

Abstract

Hová jutottunk néhány év alatt? Sokat változott a világ. A 10 millió államilag eltartott magyar állampolgárból 10 milliós, öntudatos és igényes magyar piac lett. A hiányok megszüntetésén fáradozó néhány, békésen egymás mellett élő vállalatból álló gazdaság sokszereplős, az ügyfelek kegyeiért küzdő verseny- szférává változott. A jól dolgozó protokoll és propaganda osztályok egyre jobban funkcionáló marketing szervezetekké váltak. És ezzel párhuzamosan, a bankszektor is eljutott a központilag kötelező tervszámok teljesítésétől a piaci igények kielégítésének kényszeréig.

Downloads

Published

2019-12-21

How to Cite

Bódis, G. (2019) “The value of marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(1), pp. 66–71. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2523 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Supplement - Bankmarketing