Marketing of Small Businesses in North Hungary

Authors

  • Enikő Kiss Miskolci Egyetem
  • Edit Lukács Miskolci Egyetem
  • Krisztina Szegedi Miskolci Egyetem
  • József Horváth Miskolci Egyetem

Abstract

Az észak-magyarországi válságrégió 150 kisvállalatának marketing-tevékenységét egy kérdőíves megkérdezés keretében térképeztük fel. A felmérés során kerestük a választ arra a kérdésre, hogy a sikeres marketing feltételei - amelyeket a marketingprofil-modellben foglaltunk össze - adottak-e az általunk vizsgált kisvállalati körben. A kutatás során arra a következtetésre jutottunk, hogy ha a kisvállalatoknál a marketingeszközök széles körű alkalmazására nem is nyílik lehetőség, de a gazdasági siker a piacközpontú személetmód és a vevő fontosságának felismerése és a gyakorlatban való elismerése lehet.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Kiss, E., Lukács, E., Szegedi, K. and Horváth, J. (2019) “Marketing of Small Businesses in North Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(1), pp. 61–66. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2505 (Accessed: 16 February 2025).

Issue

Section

--