Interactive Takeover?
Abstract
Napjainkban telekommunikációs és televíziós dollármilliókat (milliárdokat) költenek úgynevezett interaktív médiák fejlesztésére és összekapcsolására, az Information superhighway (vagy Infobahn) kiépítésére. Sokan úgy látják, hogy az „interaktivitás kora” következik, ami alapjaiban fogja megváltoztatni az emberek életét és a marketingről ma alkotott elképzeléseinket. Fantáziadús újságírók és komoly mérnökök olyan jövő képét vázolták fel, ahol az emberek otthonról, egy számítógépterminál elől intézik bevásárlásaikat, melyek ellenértékét hitelkártyájukról azonnal le is emeli a gép, a megfelelő program segítségével bármilyen mozifilm lehívható a képernyőre, gombnyomásra kapcsolatba léphetünk a Föld másik oldalán levő könyvtárak adatbázisaival és lapozgathatjuk kedvenc magazinunk elektronikus „példányát”. Sok minden már ma is valóság ebből. Sőt, ezek a szolgáltatások mind léteznek, csak nagyon szűk körben érhetők el és igazán nem részei a mindennapjainknak.