Agenti is the moving spirit of the business at Nationale-Nederlanden: - Interviewed: György Bordás

Authors

  • László Fojtik

Abstract

1991-ben alapított biztosítót Magyarországon a holland ING Group, a Nationale Nederlanden Biztosító Rt.-t. Az N-N kizárólag élet- és nyugdíjbiztosítások értékesítésére specializálódott. A cég alakulásakor hazánkban az életbiztosítások iránt alig volt kereslet, a nyugdíjbiztosítás pedig szinte teljesen ismeretlen volt. A biztosító magyarpiacon egyedülállóan, fiókhálózat nélkül, kizárólag ügynökökön keresztül értékesíti biztosításait.
Öt év alatt az N-N az életbiztosítási piac közel negyven százalékát birtokolja és ezzel holtversenyben piacvezető.

Downloads

Published

2019-12-21

How to Cite

Fojtik, L. (2019) “Agenti is the moving spirit of the business at Nationale-Nederlanden: - Interviewed: György Bordás”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(2), pp. 73–75. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2495 (Accessed: 22 December 2024).

Issue

Section

Marketing in parallel: Insurance companies