Implementation of a customer-oriented strategy at ÁB-AEGON - Interviewed: Gábor Kepecs

Authors

  • László Fojtik

Abstract

Monopolhelyzetből vált a 14 magyarországi biztosító társaság egyikévé az ÁB-Aegon Általános Biztosító Rt. A társaság a valódi piaci verseny kialakulása után is megőrizete vezető szerepét a piacon: csaknem 30 milliárd forintos éves díjbefizetésével a második a biztosítók ranglistáján. A piaci viszonyokhoz való alkalmazkodásban nagy szerepet játszott a holland Aegon Group, amely az 1992- es privatizáció óta már száz százalékban tulajdonosa az ÁB-nak. A korábbi monopolhelyzetből adódó rossz beidegződések és a piac- képtelen termékek lebontása azonban nem ment egyik napról a másikra. A pénzügyi konszolidáció és az adminisztrációs rendszer kiépítésének lezárása után az ÁB- Aegonnál tavaly kapott lendületet az ügyfélbarát üzletpolitika megvalósítása.

Downloads

Published

2019-12-21

How to Cite

Fojtik, L. (2019) “Implementation of a customer-oriented strategy at ÁB-AEGON - Interviewed: Gábor Kepecs”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(2), pp. 70–72. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2494 (Accessed: 22 December 2024).

Issue

Section

Marketing in parallel: Insurance companies