The image of Hungarian hunting industry
Abstract
Milyen kép alakult ki nálunk (és külföldön) a vadászatról, van-e a magyar vadgazdálkodásnak imázsa, beszélhetünk-e a vadászati rendszer „arculatáról”? Időszerű kérdések ezek, hiszen a vadászat-vadgazdálkodás-vadvédelem „környezetében” és magában a vadászati rendszerben is napjainkban olyan változások zajlanak, amelyek hosszú időre jelölnek ki alapvető irányokat, meghatározó formákat és a közvéleményben fontos attitűdöket a vadászatról, a vadászokról. Az arculat szerepe különösen ott kiemelkedő, ahol ez látványos társadalmi hovatartozást fejez ki, presztízst kelt. És van-e a vadászaton kívül más, amire ez jobban ráillik?
Downloads
Published
2019-12-02
How to Cite
Fáczányi, Ödön (2019) “The image of Hungarian hunting industry”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(2), pp. 54–57. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2475 (Accessed: 22 December 2024).
Issue
Section
--