Continuously monitored, high quality Hungarian products

Authors

  • Péter Kratochwill Agromarketing Kft.

Abstract

Évek óta halljuk, hogy bármilyen áruról is legyen szó, a termékek meghatározó tulajdonságainak egyike a minőség. Szakemberek ezrei, szakmai szövetségek tucatjai tűzték zászlajukra a minőség javítását. Nem véletlen, hiszen egyszer „bármely” termék eladható, de tartós piaci pozícióba kerülni csak olyan termékekkel lehet, amelyekben nem csalatkozik a fogyasztó. Túl vagyunk már azon a korszakon is, amikor többféle minőséget állítottak elő a vállalatok (egyet a KGST piacra, egyet Nyugat felé és egy igazán „kedvezőt” a hazai vásárló számára).

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Kratochwill, P. (2019) “Continuously monitored, high quality Hungarian products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(3), pp. 71–73. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2456 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

Trade marks