School marketing

Authors

  • János Bayer I. Géza Király Közgazdasági Szakközépiskola, Vác

Abstract

Azon felismerésből indulok ki, hogy a piacgazdasági viszonyok között működő országokban, mint például Hollandia is, már több, mint egy évtizede beért az iskola-, illetve oktatásmarketing gondolata. Az 1989-90-es változások hazánkban is hasonlóképpen hatnak az oktatáspolitikára és így a köz- és szakoktatás nagy alintézményeire is. Ezen merőben új társadalmi-gazdasági (elsősorban piacgazdasági) viszonyok között meg kell találnunk újra a helyünket, tudnunk kell alkalmazkodni, a társadalmi szükségleteket felismerni, teret nyerni az oktatási piacon és ezzel fennmaradásunkat biztosítani. Ez célja az általam 1992. január 1-je óta vezetett váci, I. Géza Király nevét viselő Közgazdasági Szakközépiskolának, és célja kell, hogy legyen valamennyi, magára valamit is adó oktatási intézménynek. Számukra is segítséget kívánok nyújtani tapasztalataim és elképzeléseim közreadásával.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Bayer, J. (2019) “School marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(4), pp. 56–60. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2412 (Accessed: 27 November 2024).

Issue

Section

--