Business Process Reengeneering
Abstract
A cikk megkísérli a korábbiaknál élesebben definiálni a BPR fogalmát, elhelyezve azt a változásmenedzsment egészében, összekapcsolva a jól ismert menedzsment funkciókkal. Sorra veszi a BPR-rel leggyakrabban összetévesztett egyéb irányzatokat és rávilágít az eltérésekre. Számba véve a BPR ismérveit megmutatja, hogy csupa ismert, jól bevált elemből áll. Bemutatja a BPR-rel elérhető imponáló eredményeket, de figyelmeztet a sikertelen BPR próbálkozások magas arányára is.
Downloads
Published
2019-12-02
How to Cite
Pataki, B. (2019) “Business Process Reengeneering”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(5), pp. 4–8. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2335 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
-