The role of the portfolio-analysis in strategic marketing planning
Abstract
Minden hatékony marketing alapja a tervezés. Mivel a marketing csak akkor lehet eredményes, ha stratégiai szemlélet hatja át és alapozza meg, természetesen tervezés alatt itt és most a stratégiai tervezést és annak módszereit értjük.
Magyarországon ma még a marketing fejlettségének és stratégiai megalapozottságának színvonala a vitathatatlan fejlődés ellenére kétséges, egyenetlen, sőt, helyenként alacsony. Ezért is lehet hasznos a
stratégiai marketingtervezés egy olyan, sokoldalúan felhasználható, de nálunk még ma is viszonylag ritkán alkalmazott eszközének vázlatos ismertetése, amelyet a vállalatok a fejlett piacgazdaságokban igen széles körben használnak. Ez a cikk a portfolioanaltzissel foglalkozik.
Downloads
Published
2019-12-20
How to Cite
Olach, Z. (2019) “The role of the portfolio-analysis in strategic marketing planning”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(5), pp. 60–68. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2326 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
M&M mix