The banks have to learn the art of selling

Authors

  • Jackob Hans-Reinhard BankBetriebsWirtschaft Jacob & Partner mbH, Wiesbaden

Abstract

Növekvő komputerizáció és sorvadó ügyféllojalitás jellemzi a bankok és az ügyfelek kapcsolatát. Ennél fogva a jövőben még fontosabb versenytényező lesz az ügyfelekkel való kapcsolattartás új formáinak keresése és a már meglévőkkel a kapcsolattartás javítása. A szerzők által a cikkben bemutatott - videóval és számítógéppel támogatott STAR* (Sales Talent Assessment Review)-elemzésből kiderült, hogy nemzetközi összehasonlításban a német számlamenedzsereknek (account manager) is akad még tennivalójuk az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a banki termékek értékesítése terén.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Hans-Reinhard, J. (2019) “The banks have to learn the art of selling”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(6), pp. 52–55. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2232 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Banking and insurance marketing