Luxury Markets, Luxury Products

Authors

  • István Péter Szűcs B. MASTER Kft.

Abstract

A luxuspiac jelenlegi törvényeinek feltárásához nem alkalmazható a hagyományos, mélyreható ágazati elemzés. Nincsenek információk, egy-egy termékcsoport (pl. kemény porcelán) néhány országbeli helyzetének feltárása az egész világpiac feltérképezését jelentené, ami elől a piac szereplői nyilván elzárkóznak. Lehetőség van azonban a piac mozgástörvényeinek, trendjeinek folyamatos figyelésére és elemzésére, amelyből - ha időben tesszük azt - minden iparágra lebonthatók a stratégiai teendők. Ezt az elemzést a hazai luxusipari vállalatok számára készítettem, feldolgoztam és összegeztem a mellékelt referencialista szerinti cikkeket. Felhasználtam továbbá egyik illusztris hazai luxusipari vállalatunknál, a Herendi Porcelán-manufaktúránál e dolgozat írása során szerzett tapasztalataimat is.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Szűcs, I. P. (2019) “Luxury Markets, Luxury Products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(2), pp. 46–51. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2180 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Life Style Analysis