Non-Profit Marketing - Experiences of a Regional Chamber of Trade and Industry

Authors

  • Zsuzsa M. Vadas

Abstract

A közjogi kamarai rendszer a fejlett piacgazdaságok szerves része, a gazdaság szereplőinek szuverén, demokratikus önkormányzata. Ennek megfelelően nonprofit szervezetként működik, tevékenységét a tagdíjakból finanszírozza. A nonprofit szervezet PR-jében az eladandó, népszerűsítendő „termék" maga a kamarai tevékenység egésze, annak szolgáltatásai. A kamarai PR szerves része a cég személyiségét megjelenítő Corporate Identity-nek.
A kamarai public relations tevékenység a kamarai szervezet, a hozzátartozó tagság és a gazdasági környezet kommunikációs kapcsolatainak céltudatos alakítása. Ezért a PR az irányítási és vezetési funkciók fontos része, amely a szervezet és környezete kö­zött kommunikációs kapcsolatok kiépítésére, mű­ködtetésére és elemzésére, a kommunikációs programok kezdeményezésére, tervezésére és kivitelezésére irányul. Ezt követi a programok értékelése és a kö­vetkeztetések levonása.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

M. Vadas, Z. (2019) “Non-Profit Marketing - Experiences of a Regional Chamber of Trade and Industry”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(5), pp. 74–76. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2082 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

M&M mix