Can big companies also be failed?
Abstract
Mottó: „A jó torreádornak bele kell bújnia a bika bőrébe." (régi spanyol közmondás)
A XX. század egyik karakterisztikája a nemzetközivé válás. Napjainkban egyre elképzelhetetlenebb, hogy egy vállalkozás tevékenységét csak egy országra korlátozza. A Volvo 480 - ami a köztudatban egyértelműen svéd termékként él - alkatrészeinek 28%-a Németországban, 26%-a Franciaországban, 22%-a Belgiumban, 12%-a Hollandiában készül. A multinacionális vállalatok profitmaximalizálásuk érdekében igyekeznek megfelelni az igényeknek, figyelembe venni a helyi piac sajátosságait.
Downloads
Published
2019-12-19
How to Cite
Komócsin, L. (2019) “Can big companies also be failed?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(3), pp. 62–64. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2079 (Accessed: 22 December 2024).
Issue
Section
M&M mix