Az ország megítélése külföldi szemmel

Szerzők

  • Enikő Bettina Győri JPTE Marketing Tanszék

Absztrakt

Hazánkban viszonylag kevés tudományos értekezés foglalkozik olyan fontos kérdéssel, mint Magyarország megítélése a külföld, pontosabban az Európai Unió tagállamainak szempontjából. Ugyanakkor a téma jelentőségét mutatja például a hazánk csatlakozásával kapcsolatban elkészült országtanulmány, a NATO-csatlakozás, amelyek mind szoros kapcsolatban állnak az ország imázsával, végső soron az uniós törekvésekkel. Az e cikkben foglalt gondolatok rá kívánnak világítani azon néhány alapvetően fon tos tényezőre, mely a jövőben befolyásolja az Unióhoz való közeledés gyorsaságát, a harmonizációs törekvések
irányvonalát.

Downloads

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Győri, E. B. (2019) „Az ország megítélése külföldi szemmel”, Marketing & Menedzsment, 32(3), o. 47–52. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2073 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Településmarketing