Ecomarketing on the Eve of the 21. Century

Authors

  • Patrícia Németh BKE

Abstract

A vállalatok marketingstratégiája a sikeres piaci cselekvés alapja. A vállalatok jól és sokoldalú piaci információkkal megalapozott, több változatban kidolgozott marketingstratégia nélkül nem tudják a különböző szervezeti egységek egyirányba ható tevékenysé­gét biztosítani. Ezért a környezetvédelemmel kapcsolatos pozitív vállalati magatartás is csak a marketingstratégiába építve valósítható meg, amelynek alakítására különböző külső tényezők eltérő erősséggel hatnak.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Németh, P. (2019) “Ecomarketing on the Eve of the 21. Century”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(1), pp. 41–46. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1995 (Accessed: 24 November 2024).

Issue

Section

Eco-marketing