Quality and Marketing

Authors

  • Anna Kálnási TÜV Rheinland Hungária VRF Kft.
  • Dalma Vécsei TÜV Rheinland Hungária VRF Kft.

Abstract

Gyakran hallhatjuk, hogy a gazdasági életben a marketinget teszik felelőssé azért, hogy feltárja a kielégí­tetlen szükségleteket és igényeket, mérje és értelmezze a jelentőségüket, eldöntse, hogy a szervezet milyen cé­lokat tud a legjobban kiszolgálni, meghatározza, hogy a piacok kiszolgálásához mely termékek és szolgáltatások illeszkednek a legjobban, a szervezet tagjainak figyelmét felhívja arra, hogy a fogyasztó igé­nyei és elvárásai szerint gazdálkodjon és cselekedjen.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Kálnási, A. and Vécsei, D. (2019) “Quality and Marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(3-4), pp. 45–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1926 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Corporate Strategies