Results of a Survey on Consumer Preferences
Abstract
Napjainkban már szinte közhely - mégsem lehet elégszer hangsúlyozni -, hogy valós piaci viszonyok között termelői, kereskedői gondolkodásunk, közelítésünk centrumában szükségszerűen a fogyasztónak kell állnia. A fogyasztási javak tekintetében egyre inkább jellemző a nagy volumenű előállítás, ugyanakkor - az előbbivel némileg ellentmondásosan - az értékesítésnél az egy termék egy fogyasztó (vevő) kapcsolat jelenik meg. A termelésben a „hagyományos" K + F => tervezés => gyártás => értékesítés fázisokból álló folyamat egyértelműen átalakul a marketing =>K + F = » tervezés => gyártás => értékesítés => vevőszolgálat folyamattá.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Bartáné Muharay, I., Körmendi, L. and Döme, I. (2019) “Results of a Survey on Consumer Preferences”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(5), pp. 47–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1891 (Accessed: 16 February 2025).
Issue
Section
M&M mix