The internet in corporate marketing

Authors

  • Edit Bányai PTE Marketing Tanszék

Abstract

Írásomban az internet hazai üzleti felhasználói körében folyó vizsgálatsorozatot ismertetem röviden. Kutatásunk arra a kérdésre keresi a választ, hogy milyen minőségi változásokat hozott, illetve hozhat az internet a vállalatok életében, különösen a marketingmunkát, a taktikai és stratégiai döntések meghozatalát támogató információszerzésben. Az internet és a marketing kapcsolatát tárgyaló könyvek, szakcikkek többsége leszűkíti e két terület metszetét, és a webmarketinggel foglalkozik, vagy kevés figyelmet szentel az internet információforrásként történő használatának. E cikkben az utóbbi területre összpontosító kutatásunk célját, alanyait, módszereit és hipotéziseit vázolom fel.*

Downloads

Published

2019-12-18

How to Cite

Bányai, E. (2019) “The internet in corporate marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(1), pp. 24–27. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1847 (Accessed: 27 July 2024).

Issue

Section

Internetmarketing