Details are more important. Seven fallacies in web-business

Authors

  • Attila Mártonffy

Abstract

Sok cég, abbéli igyekezetében, hogy elárusító helyet hozzon létre a weben, nem veszi figyelembe az e-kereskedelem egyik kritikus tényezőjét. Nem azért nem nyereséges számos, értékesítéssel foglalkozó honlap, mert az emberek nem akarnak pénzt költeni, hanem mert a vállalatoknak problémáik vannak a rendelések kezelésével. A GartnerGroup szerint ugyanis a vállalatok jó része nem igazítja a modem kor követelményeihez a másfajta kereskedelemre kitalált rendelésteljesítési folyamatot.

Downloads

Published

2019-12-18

How to Cite

Mártonffy, A. (2019) “Details are more important. Seven fallacies in web-business”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(1), pp. 12–13. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1839 (Accessed: 27 July 2024).

Issue

Section

E-Commerce