How the children become consumers

Authors

  • Judit Sulyokné Guba BKÁE Marketing Tanszék Szakközgazdász szak

Abstract

Az új fogyasztó megszerzésének két lehetséges módja van: vagy elhódítani a konkurenciáét, vagy teljesen újat  „teremteni" magunknak.
A gyermekek esetében ez utóbbi történik.
A „gyermek-fogyasztó" megszületett, tagja a fogyasztói társadalomnak és egyre inkább gazdaságformáló erőként jelenik meg. Teszi ezt saját fogyasztásával, a szülők fogyasztására gyakorolt hatásával, és mint jövőbeni potenciális fogyasztó, akinek megnyeréséért a vállalatok versengenek.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Sulyokné Guba, J. (2019) “How the children become consumers”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(2), pp. 39–44. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1818 (Accessed: 4 December 2024).

Issue

Section

The department of Marketing at the Faculty of Economics is 30-year old