Internet and city communications
Abstract
Egyre többet hallunk az internetről, mint egy új, rohamosan fejlődő eszközről, mely lassan beépül az emberek hétköznapjaiba. Vannak, akik elzárkóznak, idegenkednek, mert valljuk be, nem csak pozitív dolgokat hallunk. Többek között ez is akadályozza hazánkban az internetes kereskedelem gyorsabb fejlődését. Másik fontos tényező a költség. Amíg a telefon- és kábelköltségek ilyen magasak, addig nincs is esély rá, hogy dinamikus fejlődés induljon az e-kereskedelem területén, hiszen a fizetőképes közönség igen kicsi. Nem így Amerikában, ahol a kereskedelem egyre nagyobb százalékát bonyolítják az interneten keresztül
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Szilágyi, J. (2019) “Internet and city communications”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(3), pp. 7–11. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1700 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Hungarian Marketing Workshops's Conference 2001