The role of language in multi-cultural advertisement

Authors

  • Ágnes Derjanecz Hildesheimi Egyetem

Abstract

A marketingtevékenységek igen nagy százaléka a kommunikáción alapszik: az egy vállalat és potenciális illetve tényleges vevői, ügyfelei közötti, a válallaton belüli, valamint - multinacionális cégek, kooperációk esetén - a partnervállalatok közötti kapcsolat fenn- és megtartásán, annak létrehozásán. Az alábbi cikk elsősorban a reklámozásban vizsgálja a verbális kommunikáció szerepét, de helyenként kitér más marketingeszközök tárgyalására is. Az írás célja egyrészt olyan szempontok egybegyűjtése, melyek alapján különbségek mutathatók ki az egyes kultúrák reklámszövegeiben. Emellett a szerző megkísérel gyakorlati példákon keresztül bemutatni néhány, a nyelvhasználat módján alapuló veszélyforrást és buktatót az interkulturális marketingkommunikáció területén.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Derjanecz, Ágnes (2019) “The role of language in multi-cultural advertisement”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(1), pp. 67–71. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1648 (Accessed: 16 February 2025).

Issue

Section

M&M mix