Intra-firm and market relations services

Authors

  • Zoltán Gyöngyösy Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Abstract

A vállalkozások célja, hogy erőforrásaik racionális és hatékony megszervezésével, a piaci versenyben helytállva eredményeket érjenek el. Ha profán akarok lenni, akkor
azt mondom, hogy profitot termeljenek. A cél lényegében valóban erre a szintetizált mutatóra vezethető vissza, azonban a problémakör szerencsére sokkal árnyaltabb. A
tulajdonos és a felső vezetés a tehetségének és adottságainak megfelelő anyagi jólétet akar teremteni magának és szőkébb környezetének, továbbá legtöbbjük - az elhivatottak, a tehetségesebbek - „nyomot" kívánnak hagyni maguk után. A legtöbb, névvel is fémjelzett vállalkozás „szobrot kíván állítani", s ezzel a régebbi korok lovon ülő hadvezéreinek dicsőségével vetekszik, csak most nem a vassal-vérrel, hanem a minőséggel, árral, reklámmal, PR-rel, tarkított és borított csatatéren. Vajon nincs-e ilyen szobra" Henry Porának, Lee lacoccanak, a Soros fivéreknek, Béres Józsefnek, Somodi Imrének, Széles Gá­bornak és hosszan sorolhatnám a sort.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Gyöngyösy, Z. (2019) “Intra-firm and market relations services”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(1), pp. 14–16. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1639 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Marketing Conference