Legal constraints of the marketing activities: Criminal law

Authors

  • István László Gál PTE ÁJK Büntetőjogi Tanszék

Abstract

A marketingtevékenységre vonatkozó büntetőjogi szabályozás a iüntetőtörvénykönyv XVII., a gazdasági bűncselekményekről szóló fejezetében található. Természetesen kis keresgélés után rálelhetünk egyéb Btk.-beli tényállásokra is, amelyek valamilyen módom kapcsolatba hozhatók a marketinggel, de az itt található öt bűncselekményfajta jelöli ki igazándiból a marketingtevékenység büntetőjogi korlátjait hazánkban.

Downloads

Published

2019-12-12

How to Cite

Gál, I. L. (2019) “Legal constraints of the marketing activities: Criminal law”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(1), pp. 52–58. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1605 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Research outcomes at the University of Pécs