Old-new „weapons”

Authors

  • Éva Ladányi Miskolci Egyetem Marketing Intézet

Abstract

„Olyan világban élünk, ahol a manipulálás komplett rendszerként működik. Vagyis az eladás az ízlésformálással kezdődik, aztán következik az igénykialakítás és csak végül a konkrét értékesítés” - vallja Tari Annamária pszichológus. Napjainkban, amikor több ezer árucikkből, és egyre több bevásárlóközpont közül választhatunk, a promóciós stratégiák kialakításakor felerősödik az in-store marketing szerepe. Hazánkban is naprói-napra gyorsabb léptekkel fejlődik, illetve egyre gyakrabban alkalmazzák a marketing eszközei között a POP eszközöket, köszönhetően ezt a többi között a multinacionális gyártóknak és kereskedelmi cégeknek.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Ladányi, Éva (2019) “Old-new „weapons””, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 37–39. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1560 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Theory and research