E-commerce in the European Union

Authors

  • Edit Farkas Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Európa Tanszék

Abstract

Az utóbbi idők tendenciáiból kiderült, hogy az internet nem csodaszer, bár az üzleti életben és mindennapjainkban egyre nagyobb szerepet játszó tényezőként van jelen. Az idő múlásával a világháló egyre inkább olyan „alapvető segédeszközzé” válik, amely a mindennapi élettől nem vagy csak kevéssé lesz elválasztható. Az internet által generált elektronikus kereskedelem ma már kézzelfogható tény. Az alábbi dolgozat az Európai Unióra fókuszálva tárgyalja ezt a kérdést, és az EU-ra és Magyarországra vonatkozóan átfogó képet ad az online kereskedelem helyzetéről és lehetőségeiről.

Downloads

Published

2019-12-08

How to Cite

Farkas, E. (2019) “E-commerce in the European Union”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 58–75. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1503 (Accessed: 18 December 2024).

Issue

Section

M&M EU mix