Automobile market in European context

Authors

  • József Palguta Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Közlekedésgazdaságtani Tanszék

Abstract

A magyar autókereskedelem még fiatal, gyorsan változó piacnak számít. Az alapvető, ma is domináló sajátosságok mindössze az 1996-97-es években alakultak ki. A járművek iránti keresletben magas a darabszám-igény, ugyanakkor igen alacsony a fogyasztók részéről vállalható árszint. Piaci egyensúlyról még nem beszélhetünk, gyakoriak és jelentős mértékűek a kormányzati piacbefolyásoló döntések. Az Eu-csatlakozással a mára kialakult rendszerben meghatározó változások várhatóak, főleg a 2005-ös évtől, amikor az unióban is újabb szabályozások lépnek majd életbe. Ekkor a magyar autókereskedelem új korszaka fog elkezdődni.

Downloads

Published

2019-12-08

How to Cite

Palguta, J. (2019) “Automobile market in European context”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 47–57. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1502 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

M&M EU mix