Run out of time or how do agency professionals evaluate the strategy and results of EU accession campaig

Authors

  • Marketing & Menedzsment szerk. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Az idei év és a társadalmi célú reklámozás eddigi legnagyobb kommunikációs vállalkozása kétségtelenül az EUKK irányításával folytatott uniós népszavazási kampány volt. Nagyságának megfelelően mind pozitív, mind negatív irányban jelentős vihart kavart a közvéleményben. Az óriási érdeklődésre és a rengeteg nyitott kérdésre tekintettel a Marketing & Menedzsment arra kérte a kommunikációs szakma számos vezetőjét és képviselőjét, hogy akár kívülállóként, akár résztvevőként egy körkérdés formájában ossza meg szakmai véleményét az olvasókkal. Válaszaikat a legtöbben nevükkel és cégükkel vállalták, azonban néhányan anonimitásuk megőrzését kérték.

Downloads

Published

2019-12-08

How to Cite

szerk., M. & M. (2019) “Run out of time or how do agency professionals evaluate the strategy and results of EU accession campaig”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 23–30. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1498 (Accessed: 24 November 2024).

Issue

Section

EU communication - Facts and lessons

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>