YES in the armchair - Media activity before the referendum

Authors

  • Krisztián Nyáry Sawyer Miller Group

Abstract

Mit teszünk, ha két héten keresztül tized annyit hallunk arról, hogy vegyünk jegyet a régen várt hollywoodi szuperfilmre, mint arról, hogy maradjunk otthon, mert másnap úgyis levetítik a tévében? A válaszhoz nem kell marketing-szakos hallgatónak lenni: nem lesz túl nagy tolongás a multiplexben. Nincs az a zseniális reklám-kampány, aminek a kedvéért elindulnánk sorban állni a premier előtt, erre legfeljebb csak a megszállott mozirajongók képesek. A többség nem fizet azért, amit ingyen is megkap. Ez a nagyon egyszerű igazság érvényesült az EU-népszavazás esetében is. A kampány utolsó két hetében a sajtóban több mint tízszer annyi hír említette befejezett tényként uniós csatlakozásunkat, mint amennyi a választási részvétel fontosságát hangsúlyozta.

Downloads

Published

2019-12-08

How to Cite

Nyáry, K. (2019) “YES in the armchair - Media activity before the referendum”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 16–22. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1497 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

EU communication - Facts and lessons

Most read articles by the same author(s)