Experience Marketing

Authors

  • Ákos Heiszler Zone Vision

Abstract

„Ha nyersanyagról állítod ki a számlát, akkor a nyersanyagiparban dolgozol. Ha általában megfogható dolgokról, akkor kereskedsz vagy termelsz. Ha az ügyfeled azért a tevékenységért fizet neked, amit a számára végzel, akkor szolgáltatsz. Ha azért az időért fizetnek, amit veled töltenek, akkor és csak akkor vagy az élmény-üzletben” - írja Pine és Gilmore „Az élmény-gazdaság - a munka színház és minden vállalat egy színpad” című művükben. „Minden üzlet színpad”, vallják a szerzők, és arra bíztatnak, hogy a menedzserek írjanak forgatókönyveket és játszassanak darabokat az élményről, amely transzformálhatja üzleti értéküket.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Heiszler, Ákos (2019) “Experience Marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 52–55. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1488 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

M&M mix