The Importance of Segment Marketing - Examples from a Global Database

Authors

  • Adél Győri TGI Magyarország

Abstract

Valószínűleg nincs olyan, marketingben vagy kommunikációban dolgozó szakember, aki legtöbbször nem a főbevásárló, városi, ABC1 státuszú célcsoportot szeretné meggyőzni. Pedig mindannyian tudjuk vagy sejtjük, hogy ez a célcsoport sokféle emberből áll - vannak köztük márkaorientáltak, minőségorientáltak és olyanok, akik csak az árat nézik vásárláskor. Vannak köztük egyedülállók, házasok, elváltak, van, akinek egy gyereke van, van, akinek sok, van, akinek nincs. Vannak köztük dinamikus, kihívást keresők és tradicionális, békességre vágyók. Ezek a csoportok mind-mind másféle fogyasztási szerkezettel rendelkeznek, és másféle üzenetekre nyitottak. A szegmensmarketing ezeket a célcsoportokat keresi, definiálja, írja le és célozza meg.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Győri, A. (2019) “The Importance of Segment Marketing - Examples from a Global Database”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(4), pp. 4–13. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1468 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

Segment marketing - Focusing on Roma Consumers