The Importance of Segment Marketing - Examples from a Global Database
Abstract
Valószínűleg nincs olyan, marketingben vagy kommunikációban dolgozó szakember, aki legtöbbször nem a főbevásárló, városi, ABC1 státuszú célcsoportot szeretné meggyőzni. Pedig mindannyian tudjuk vagy sejtjük, hogy ez a célcsoport sokféle emberből áll - vannak köztük márkaorientáltak, minőségorientáltak és olyanok, akik csak az árat nézik vásárláskor. Vannak köztük egyedülállók, házasok, elváltak, van, akinek egy gyereke van, van, akinek sok, van, akinek nincs. Vannak köztük dinamikus, kihívást keresők és tradicionális, békességre vágyók. Ezek a csoportok mind-mind másféle fogyasztási szerkezettel rendelkeznek, és másféle üzenetekre nyitottak. A szegmensmarketing ezeket a célcsoportokat keresi, definiálja, írja le és célozza meg.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Győri, A. (2019) “The Importance of Segment Marketing - Examples from a Global Database”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(4), pp. 4–13. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1468 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Segment marketing - Focusing on Roma Consumers