Sponsoring on B2B markets

Authors

  • Rita Kerekes Miskolci Egyetem Marketing Intézet Marketing Stratégia és Kommunikáció Tanszék

Abstract

Az ipari termetek piacán egészen a közelmúltig elfogadott volt az a nézet, mely szerint a martetingmix 4 P-je közül a promóció fontossága a többi mixelemhez képest csekély, különösen a fogyasztói termékek piacával összehasonlítva. Nem szabad azonban teljes egészében leírnunk a 32i marketingkommunikációt, Díszen a versenyképesség nemcsak a kiváló minőséget, a pontos és megbízható teljesítést, az elfogadható árat jelenti, hanem a céltudatos piacbefolyásolást is. Az utóbbi évek nemzetközi, illetve hazai adata is azt mutatják, hogy a kommunikációs költségvetésekben csökken a reklámkiadások és nő a szponzorációs kiadások aránya.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Kerekes, R. (2019) “Sponsoring on B2B markets”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(5-6), pp. 87–92. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1416 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

From the world of advertisements