The missing market of online marketing and the future of a new approach to advertisement

Authors

  • János Andor Vértes Prim Média ; Adverticum Rt.

Abstract

Nehéz elszakadni a múlttól. Amikor az emberek évszázadokon keresztül lúdtollal írtak, akkor hiába léptek túl ezen az eszközön a mártogatós majd a töltőtoll irányába, a fémből készült tollhegyek is a hosszúkásán vágott, bemetszett lúdtollat utánozták. A marketingszakemberek az online világgal kaptak egy új eszközt, de kreatív megoldásaikban csakúgy, mint médiaválasztásukban ott munkál a múlt: a legolvasottabb médiumok legolvasottabb felületén akarnak hirdetni, csak a legforgalmasabb csomópontokon felállított óriásplakát az értékes.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Vértes, J. A. (2019) “The missing market of online marketing and the future of a new approach to advertisement”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(5-6), pp. 80–86. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1415 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

From the world of advertisements