PR activities of medical institutions

Authors

  • László Léder Semmelweis Egyetem Egészségügyi Menedzser Központ ; Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet ; Budapest Gazdasági Főiskola
  • Viktória Marcell Semmelweis Egyetem Egészségügyi Menedzser Központ ; Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Az elmúlt tizenöt év során a Public Relations (PR) és a marketing eszközeinek használata a fejlett egészségügyi rendszerekkel rsüílslkezö országokban az egészségügyi tervezés és működtetés megszokott gyakorlatává vált. A jelenség magyarázata, hogy mind a PR, mind pedig a marketing olyan lehetőségeket nyújtanak a felhasználók részére, melyek segítségévei megfelelő válaszok adhatók az egészségügyi rendszereket ért modern kihívásokra.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Léder, L. and Marcell, V. (2019) “PR activities of medical institutions”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(5-6), pp. 64–68. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1412 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Health care marketing