Specalities of the green parties’ marketing strategies

Authors

  • Gyöngyi Gergely Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola

Abstract

A rendszerváltás óta hazánkban is érzékelhetően nő az ökopolitika iránti igény. Ám míg a legtöbb európai országban az elmúlt években/évtizedekben komoly (politikai) sikereket értek el a párttá alakuló zöld szerveződések, addig Magyarországon mindmáig nincs erős, a zöld mozgalmak feltétlen támogatását élvező, politikai súllyal (is) bíró, akár kormányzati pozíció betöltésére alkalmas párt. Európa egészét tekintve - rajtunk kívül - csak Albániában, Horvátországban, Macedóniában és Szerbiában nem jutottak be zöldpárti képviselők a parlamentbe. Tanulmányomban a zöld pártok működésének néhány sajátosságát mutatom be a politikai marketing szemüvegén keresztül.

Downloads

Published

2019-11-01

How to Cite

Gergely, G. (2019) “Specalities of the green parties’ marketing strategies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(6), pp. 44–53. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1211 (Accessed: 16 February 2025).

Issue

Section

Green Marketing