General pricing model of online auctions

Authors

  • Barbara Bodor Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

Napjainkban a kereskedelemnek egyre több fajtája ismert, attól függően, hogy ki, hol, mikor, kitől szándékozik megvásárolni a kívánt terméket, illetve igénybe venni az adott szolgáltatást. Az internet fejlődése, a technikai újdonságok mellett gazdasági lehetőségeket is hordoz magában. A világháló vonzó környezetet teremt az új kereskedelmi formák, értékesítési utak számára. A hagyományos értékesítési módokat továbbfejlesztve, újabb és újabb vállalatok jelennek meg az online piacokon, szolgáltatásaikkal egyfajta virtuális közösséget építenek ki piacterükön.

Downloads

Published

2019-11-14

How to Cite

Bodor, B. (2019) “General pricing model of online auctions”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 17–30. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1142 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

Online Marketing