Employee satisfaction as the decisive factor of organizational competitiveness
Abstract
A sikeresen működő vállalat egyik legfontosabb pillére: AZ EMBER.
Az eredményes működés nagymértékben köszönhető az alkalmazottaknak, azok munkához, vállalathoz való hozzáállásának. A magyar vállalatok többségénél problémát okoz, hogy a dolgozók elégedettsége és a vállalat iránti elkötelezettsége alacsony szintű. Ezt észlelve a cégek többsége kezdte rendszeresen vizsgálni dolgozói elégedettségét azért, hogy feltérképezze, mely tényezők milyen mértékben váltják ki az alkalmazottakból az elégedettség csökkenését.
Downloads
Published
2019-11-11
How to Cite
Nagy, Z. (2019) “Employee satisfaction as the decisive factor of organizational competitiveness”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(5), pp. 24–35. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1092 (Accessed: 21 November 2024).
Issue
Section
Human resource management