A vevőérték orientált információmenedzsment gyakorlat fejlődési tendenciái

Szerzők

  • Attila Bernáth Miskolci Egyetem Marketing Intézet

Absztrakt

Jelen cikk fókuszában a vevőérték menedzsment szolgálatába állított stratégiai információmenedzsment problematika áll. A vevőérték kezelését segítő stratégiai információ- és marketingmenedzsment eszközrendszerét több marketingszemlélet támogatja, újdonságértékről mégis csak az információtechnológiai eszközrendszer fejlődése nyitotta lehetőségek hasznosítása és az alkalmazott marketingmódszertan súlypontjainak átrendeződése okán beszélhetünk.

Downloads

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Bernáth, A. (2019) „A vevőérték orientált információmenedzsment gyakorlat fejlődési tendenciái”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 48–54. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/846 (Elérés: 24 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kapcsolatmenedzsment