A vevőérték orientált információmenedzsment gyakorlat fejlődési tendenciái
Absztrakt
Jelen cikk fókuszában a vevőérték menedzsment szolgálatába állított stratégiai információmenedzsment problematika áll. A vevőérték kezelését segítő stratégiai információ- és marketingmenedzsment eszközrendszerét több marketingszemlélet támogatja, újdonságértékről mégis csak az információtechnológiai eszközrendszer fejlődése nyitotta lehetőségek hasznosítása és az alkalmazott marketingmódszertan súlypontjainak átrendeződése okán beszélhetünk.
Downloads
Megjelent
2019-10-29
Hogyan kell idézni
Bernáth, A. (2019) „A vevőérték orientált információmenedzsment gyakorlat fejlődési tendenciái”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 48–54. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/846 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kapcsolatmenedzsment