A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését támogató értékesítési politika - A bioboltok példáján keresztül

Szerzők

  • Annamária Fürediné Kovács Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet

Absztrakt

A fenntarthatóság definíciói között kiemelt szerepet kell szánnunk az ENSZ Környezet és Fejlődés Világbizottsága által megfogalmazottnak, amely szerint minden fejlesztésnek olyan eredményekkel kell járnia, amelyek napjaink generációinak igényeit a jövő generációinak megsértése nélkül tudják kielégíteni. Láng (2002) szerint ehhez alapvető változásokra van szükség a termelésben, a fogyasztásban, az életvitelben és az értékrendekben.

Downloads

Megjelent

2019-10-21

Hogyan kell idézni

Fürediné Kovács, A. (2019) „A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését támogató értékesítési politika - A bioboltok példáján keresztül”, Marketing & Menedzsment, 40(4), o. 33–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/715 (Elérés: 27 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Társadalmi felelősség és fenntartható fejlődés