Kommunikációs sajátosságok a méltányos kereskedelemben

Szerzők

  • Barnabás Falusi BKF Üzleti Kommunikáció szak

Absztrakt

A Fairtrade kereskedelem résztvevőinek több sajátosságot is figyelembe kell venniük kommunikációs stratégiáik és -terveik kialakításakor. Egyrészt sok szervezet kommunikál egy közös - és egységes - cél érdekében.
Ez a cél a méltányos kereskedelem eszmeiségének megismertetése és elterjesztése mind a fejlett nyugati országokban, mind a harmadik világ kistermelőinek körében. Másrészt az egyes szervezetek saját és speciális céljaik érdekében is cselekszenek. Ilyen például a minősítési rendszer meg- vagy elismertetése, a bizalom és az átláthatóság megteremtése.
De ilyen az importáló szervezetek törekvése az ismertség és a bizalom kialakítására szervezetük és a mozgalom vonatkozásában is. Harmadrészt a kiskereskedelmi tevékenység során a Fairtrade termékeknek is szükségük van márkázásra, reklámra, tetszetős csomagolásra stb.

Downloads

Megjelent

2019-10-13

Hogyan kell idézni

Falusi, B. (2019) „Kommunikációs sajátosságok a méltányos kereskedelemben”, Marketing & Menedzsment, 42(4), o. 43–55. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/519 (Elérés: 29 május 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszer marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei