A pálinka mint hungarikum lehetséges piaci stratégiájának alapjai
Absztrakt
A pálinka piaci szerepe módosult mióta a kommersz italok kategóriájából presztízstermékké változott. Porter (1993) szerint ebben az időszakban gyakran meg kell változtatni a termelés, a marketing, a forgalmazás, az értékesítés és a kutatás módszereit. A kialakuló piaci szituáció egy új célcsoport megnyerésével lehet csak sikeres, ami egy új stratégia kialakítását teszi szükségessé. Ennek kidolgozásához kíván segítséget nyújtani ez a tanulmány.
Downloads
Megjelent
2019-10-13
Hogyan kell idézni
Kopcsay, L. (2019) „A pálinka mint hungarikum lehetséges piaci stratégiájának alapjai”, Marketing & Menedzsment, 42(4), o. 56–63. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/518 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszer marketing