Bankmarketing - elmélet és a magyar gyakorlat

Szerzők

  • János Zádori Magyar Nemzeti Bank Tájékoztatási Főosztály

Absztrakt

A bankmarketing világszerte csupán néhány évtizedes múltra tekint vissza: a hagyományos marketingből fejlődött ki a széles értelemben vett ipari, kereskedelmi és szolgáltatási marketing sajátos ötvözeteként. Fejlődése szorosan összefügg a bankszakma diverzifikálódásával. Alkalmazása során egy sor olyan - csakis a bankra jellemző - sajátosságot kell figyelembe venni, amely befolyásolja az üzleti tevékenység minőségi tartalmát.

Downloads

Megjelent

2019-12-21

Hogyan kell idézni

Zádori, J. (2019) „Bankmarketing - elmélet és a magyar gyakorlat”, Marketing & Menedzsment, 30(1), o. 58–65. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2522 (Elérés: 25 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Melléklet - Bankmarketing