Álmodj egy otthont magadnak - Marketing az FHB-nál - esettanulmány
Absztrakt
így kezdődött...
2000 februárjában útjára indult a kormány otthonteremtési programja, melynek célja az volt, hogy jelentősen megkönnyítse azok dolgát, akik maguk, a családjuk számára otthont kívánnak teremteni vagy komfortosítani szeretnék meglévő otthonukat. A cél az volt, hogy az otthonteremtő hitelnél már most elérhető legyen az a kamatszint (kb. 5-6%), amely az infláció csökkenésével minden bizonnyal néhány év múlva támogatás nélkül is általános lesz, és így az alacsony kamatozású lakáshitelek végre a szélesebb rétegek számára is lehetőséget teremtenek álmaik megvalósítására.
Downloads
Megjelent
2019-12-09
Hogyan kell idézni
Zádori, J. (2019) „Álmodj egy otthont magadnak - Marketing az FHB-nál - esettanulmány”, Marketing & Menedzsment, 36(4), o. 4–13. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1514 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Pénzpiaci marketing