Az észak-magyarországi kisvállalatok marketingprofilja

Szerzők

  • Enikő Kiss Miskolci Egyetem
  • Edit Lukács Miskolci Egyetem
  • Krisztina Szegedi Miskolci Egyetem
  • József Horváth Miskolci Egyetem

Absztrakt

Az észak-magyarországi válságrégió 150 kisvállalatának marketing-tevékenységét egy kérdőíves megkérdezés keretében térképeztük fel. A felmérés során kerestük a választ arra a kérdésre, hogy a sikeres marketing feltételei - amelyeket a marketingprofil-modellben foglaltunk össze - adottak-e az általunk vizsgált kisvállalati körben. A kutatás során arra a következtetésre jutottunk, hogy ha a kisvállalatoknál a marketingeszközök széles körű alkalmazására nem is nyílik lehetőség, de a gazdasági siker a piacközpontú személetmód és a vevő fontosságának felismerése és a gyakorlatban való elismerése lehet.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Kiss, E., Lukács, E., Szegedi, K. és Horváth, J. (2019) „Az észak-magyarországi kisvállalatok marketingprofilja”, Marketing & Menedzsment, 29(1), o. 61–66. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2505 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

--