Változások a hazai élelmiszer-kereskedelemben
Absztrakt
A hazai élelmiszer-kereskedelem a kilencvenes években mélyreható változásokon ment keresztül a következő főbb tényezők hatására:
• a korábbi állami kereskedelmi vállalatok privatizációja;
• tőkeerős külföldi kereskedelmi láncok megjelenése;
• nagyszámú magánvállalkozás indulása;
• az import részleges liberalizációja.
Mindezek komoly hatással vannak a mezőgazdasági és élelmiszeripari marketingre.
Downloads
Megjelent
2019-12-21
Hogyan kell idézni
Szabó, M. (2019) „Változások a hazai élelmiszer-kereskedelemben”, Marketing & Menedzsment, 30(2), o. 49–53. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2453 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Agrármarketing