Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 29 szám 5 (1995) /
  4. Külföldi szakirodalom

„Újítók” a fogyasztási cikkek piacán - European Journal of Marketing, 1992/12.

Szerzők

  • Gergely Tóth

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Tóth, G. (2019) „ 1992/12”., Marketing & Menedzsment, 29(5), o. 58–60. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2361 (Elérés: 30 május 2023).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 29 szám 5 (1995)

Rovat

Külföldi szakirodalom

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • Gergely Tóth, Mindennapi gazdasági döntések és mindennapi környezetvédelem , Marketing & Menedzsment: Évf. 29 szám 1 (1995)
  • Gergely Tóth, Gerd Gerken: A 2000. év trendjei: az üzleti világ az információs társadalomban , Marketing & Menedzsment: Évf. 29 szám 5 (1995)
  • Gergely Tóth, Könyvismertetés: Georg Winter: A környezettudatos vállalat. (5. kiad.) München, C. H. Beck, 1993 , Marketing & Menedzsment: Évf. 29 szám 3 (1995)
  • Gergely Tóth, Helyet a környezetnek a közgazdasági oktatásban! - Business Horizons, 1992 március-április , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 1 (1996)
  • Gergely Tóth, Üzleti világ és környezet: egy fontos szövetség - Business Horizons, 1992. március-április , Marketing & Menedzsment: Évf. 29 szám 1 (1995)

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről