Portfolio-analízis a stratégiai marketingtervezésben
Absztrakt
Minden hatékony marketing alapja a tervezés. Mivel a marketing csak akkor lehet eredményes, ha stratégiai szemlélet hatja át és alapozza meg, természetesen tervezés alatt itt és most a stratégiai tervezést és annak módszereit értjük.
Magyarországon ma még a marketing fejlettségének és stratégiai megalapozottságának színvonala a vitathatatlan fejlődés ellenére kétséges, egyenetlen, sőt, helyenként alacsony. Ezért is lehet hasznos a
stratégiai marketingtervezés egy olyan, sokoldalúan felhasználható, de nálunk még ma is viszonylag ritkán alkalmazott eszközének vázlatos ismertetése, amelyet a vállalatok a fejlett piacgazdaságokban igen széles körben használnak. Ez a cikk a portfolioanaltzissel foglalkozik.
Downloads
Megjelent
2019-12-20
Hogyan kell idézni
Olach, Z. (2019) „Portfolio-analízis a stratégiai marketingtervezésben”, Marketing & Menedzsment, 30(5), o. 60–68. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2326 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix